کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

ناراحتی والیبالی ها از تعطیلی|مسئول ضرر و زیان تیم‌ها چه کسی است؟

  • کد خبر: ۴۶۳۰۱
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
ناراحتی والیبالی ها از تعطیلی|مسئول ضرر و زیان تیم‌ها چه کسی است؟
جولان ویروس کرونا در لیگ برتر والیبال در نهایت سبب شد تا مسئولان فدراسیون والیبال مسابقات را به مدت دو هفته به تعویق بیندازد، موضوعی که شاید باید زودتر در مورد آن تصمیم گیری می شد تا تیم ها کمتر متحمل ضرر و زیان می شدند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر هیج تیمی به اندازه خاتم اردکان ضرر نکرد! تیمی که علی رغم بازی سنگین در هفته هفتم با هراز بلافاصله از اردکان راهی هتل کانیار در علی آباد شد تا فردا یکشنبه سرحال و قبراق به مصاف نماینده گنبد برود. تعطیلی دو هفته‌ای اگرچه ناراحتی و دلخوری اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر را به نوعی به همراه داشت، اما برای " خاتمی "‌ها خبری شوک آورتر از بقیه بود. تیمی که به جز خسارت مادی و معنوی باید این راه طولانی را بدون انجام بازی به اردکان برگردد!
تیم خاتم اردکان که برای انجام مسابقه به گلستان رفته بود دو روز و شب در این خطه ماند که ناگهان خبر لغو مسابقا اعلام شد با این حال ختمی‌ها از مسولان گنبد در خواست کردند که به طور استثنا این مسابقه بر گزار شود، اما باشگاه شهرداری گنبد درخواست میهمان را نپذیرفت. به گفته واحدی مدیر عامل تیم گنبد، از روز پیش تمامی بازبکنان این تیم راهی منازل خود شده بودند و امکان بازگشت آن‌ها وجود نداشته است!
اردکان تیمی است که قبلا هم از ناحیه حذف بی موقع شهروند اراک که به این شهر رفته بود، یک برد سه امتیازی با هزینه‌ای نزدیک به ۵۰۰ میلیون ریال نقره داغ شد و این دومی اش بود!
آیدین وحدت طلب مدیرعامل باشگاه آذر باتری ارومیه نیر با بر روی صفحه اینستاگرامش نوشت: «جا داره یه خسته نباشید جانانه بگیم خدمت مسئولین محترم فدراسیون والیبال که با اطلاع رسانی به موقه شون در مورد تعطیلی لیگ برتر، ۶۵ میلیون تومان هزینه رو دست تیم من گذاشتن! دست مریزاد»
به هر حال مشخص نیست مسئول ضرر و زیان تیم‌ها چه کسی و کدام نهاد است و باید شکایت خود را به کجا ببرند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->